ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΣ… BLOGGERS ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ!

Περίμενα να με καλέσουν κι εμένα οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ Σταύρος Λαμπρινίδης και Μαίρη Ματσούκα, στις Βρυξέλλες, αλλά ματαίως περίμενα το σχετικό μήνυμα! Διάβασα εδώ κι εκεί ότι προσκάλεσαν αρκετούς bloggers για… ενημέρωση, γενικώς. Θα περιμένω να διαβάσω σχετικά σημειώματα. Θα ψάξω και τα ξαναλέμε. Πάντως, αυτή η συνδικαλιστικοποίηση της μπλογκόσφαιρας έχει αρχίσει και μου τη δίνει. Είναι διάφοροι [συγκεκριμένα ονόματα] που βλέπω να διακινούνται συνεχώς – πότε στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, πότε στο συνέδριο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, πότε σε διάφορα ταξιδάκια κ.λπ. Παιδιά, φαίνεται πως μάλλον βρήκατε δουλειά! Μπράβο, και σε ανώτερα!!!

3 comments on “ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΣ… BLOGGERS ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ!

  1. Να σου πω κι εμένα μου τη δίνει τέτοιος παραγοντισμός, αν και δεν μπορώ να «κατηγορήσω» κάποιον συγκεκριμμένα. Από την άλλη, έχω το κούτελό μου καθαρό, εγώ υπερασπίζομαι ιδέες και δεν χρειάζεται να εξαργυρώσω την υποστήριξή μου, επί 20 χρόνια δεν πήρα τίποτε από το Πασόκ.

  2. Στέλιο, το μόνο που έχω να πω είναι ότι κι αυτή η «εμπειρία» θα ήταν χρήσιμη για κάποιους που το λέει η περδικούλα τους. Απλώς διάβασα διάφορες μαλακίες αυτών που πήγανε και από την άλλη, διαπίστωσα ότι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Υποθέτω ότι ρώτησαν τον [ευγενέστατο, κατά τ’ άλλα] Βρυώνη κι αυτός προφανώς τους έδωσε τα γνωστά ονόματα. Τέλος πάντων, δεν είναι προσωπικό το θέμα, διότι εγώ δεν έχω καμιά διάθεση να «εμφανιστώ». Απλός παρατηρητής είμαι… Το ΠΑΣΟΚ μ’ ενδιαφέρει. Κι εγώ έχω δουλειά και τα παιδιά μου έχουν δουλειά. Συνεπώς δεν προσδοκώ κάτι.

Σχολιάστε