Τερματίζει την υπαίθρια διαφήμιση ο ΟΠΑΠ

  • Κάθε πρόγραμμα υπαίθριας προβολής της έχει προ πολλού διακόψει η ΟΠΑΠ ΑΕ, θέλοντας να συμβάλλει στην προσπάθεια που καταβάλλεται από διάφορες αρχές και υπηρεσίες για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, αρκετά από τα οποία αποδίδονται στην ύπαρξη παράνομων κατασκευών υπαίθριας διαφήμισης, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
  • Παρόλα αυτά, με σημερινή απόφαση της διοίκησής της, ενημέρωσε και τις τρεις διαφημιστικές εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται ότι ουδέποτε στο μέλλον θα υιοθετήσει πρόταση για υπαίθρια διαφήμιση, καθώς θεωρεί ότι πέρα από τη όποια συμβολή αυτής στα τροχαία ατυχήματα, μια τέτοια πρακτική συμβάλλει και στην οπτική (και όχι μόνο) ρύπανση του οδικού δικτύου και των πόλεων της χώρας.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s