Ο Σπύρος Παπαδόπουλος συνεχίζει να προκαλεί!

Μια μεγάλη συνέντευξη του Σπύρου Παπαδόπουλου έχει σήμερα το «Βήμα», κι ο γνωστός αετονύχης εξακολουθεί να προκαλεί την κοινή γνώμη.

Το “Στην υγειά μας” το κρατάει, γιατί το έχει αγαπήσει πάρα πολύ. Και το έχει αγαπήσει, γιατί το έχει αγαπήσει πολύ ο κόσμος…
– Το «Στην υγειά μας» για πόσο ακόμη χρόνο θα προβάλλεται;

«Για όσο αντέχουμε φαντάζομαι ή για όσο μας αντέχουν».

– Τι εννοείτε; Δεν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο που να ορίζει τη χρονική διάρκεια;

«Εγώ, κοιτάξτε, επειδή είμαι λιγάκι αναρχοαυτόνομος, δεν υπογράφω ποτέ. Τελευταία φορά που μου είπαν να υπογράψω για δύο χρόνια είπα “όχι”. Εναν χρόνο και βλέπουμε. Εγώ την υπογραφή μου δεν τη βάζω, αλλά συμφωνούμε».

– Δηλαδή αυτή τη στιγμή δεν έχετε συμβόλαιο;

«Κάπου είναι ένα συμβόλαιο αλλά εγώ δεν υπογράφω».

– Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή μπορείτε να σταματήσετε…

«Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω. Αν το κάνουν οι άλλοι, δεν είμαι άνθρωπος που θα το τραβήξω. Ποτέ δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο. Μπορεί και να βάζω κάποια τζίφρα».

– Δεν θεωρείτε ότι αυτός είναι ένας τρόπος για να κατοχυρωθείτε εσείς και οι συνάδελφοί σας;

«Εγώ δεν υπογράφω συμβόλαια χρόνια τώρα. Αφενός επειδή με ξέρουν ότι δεν θα κάνω τη στραβή, αφετέρου επειδή εγώ δεν τους ξέρω. Ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι αν κάποιος ρίξει μια ματιά στα συμβόλαια που υπογράφονται στην Ελλάδα θα νομίζει ότι είναι στην Ουγκάντα. Τους λες “αυτόν τον όρο απάλειψέ τον” και σου απαντάνε “τι σε νοιάζει, αφού δεν ισχύει! ” Ε, αφού δεν ισχύει, γιατί να το υπογράψω; Δεν θέλω να υπογράψω ένα συμβόλαιο το οποίο θα έχει τον όρο που θα μου υπαγορεύει ότι για να δώσω μια συνέντευξη σε άλλο κανάλι θα πρέπει να πάρω έγγραφη έγκριση. Ειδικά για μένα κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αφού δεν ισχύει, γιατί να το βάλουμε;».

– Εχει περάσει αρκετός χρόνος από τη στιγμή που δεχτήκατε επίθεση για την αμοιβή σας και για το κόστος της εκπομπής. Πώς το έχετε αξιολογήσει όλο αυτό;

«Αν έλθετε εσείς να κάνετε μια οντισιόν και δεν σας πάρω, δεν είναι πολύ πιθανό να βγείτε έξω και να πείτε “Με ήθελε αλλά δεν συμφώνησα στα λεφτά”; Κάθε άνθρωπος που κάνει κάτι, ειδικά οι άνθρωποι της αγοράς, έχουν κάποιον λόγο. Δεν ξύπνησε ξαφνικά κάποιος ένα πρωί και σκέφτηκε: “Για κάτσε, ρε παιδί μου. Τι γίνεται σ΄ αυτόν τον τόπο; Ποιος παίρνει το δημόσιο χρήμα; Ο Παπαδόπουλος!”. Κάποιους λόγους θα είχαν οι άνθρωποι, φαντάζομαι, για να το κάνουν. Οπότε εγώ γνωρίζοντας αυτό προσπάθησα να μείνω παγερά αδιάφορος. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν τον δω στον δρόμο θα τον φιλήσω κιόλας. Μπορεί να του πω καμιά κουβέντα».

– Θέλετε να πάρετε το αίμα σας πίσω;

«Οχι, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος».

– Εχει κλείσει για εσάς αυτό το κεφάλαιο;

«Για μένα δεν άνοιξε ποτέ. Θεωρώ κατάντια να προσπαθείς να επιβιώνεις ή να κερδοσκοπείς ή να υπάρχεις στα πράγματα βρίζοντας άλλους. Είναι αυτό που λέμε η “κίτρινη” λογική. Είτε γιατί δεν έχεις έμπνευση είτε γιατί δεν έχεις διάθεση να δουλέψεις και να κάνεις ένα θέμα σοβαρό, να ασχοληθείς. Αυτό που λέμε δημοσιογραφία δεν είναι το ποιος έκανε αυθαίρετο, ποιος τα έχει με ποιαν. Αυτό είναι το τίποτα. Είναι κατάντια. Δεν μπορείς να συνομιλήσεις και να πεις σε κάποιον που το κάνει ότι είμαστε και οι δύο δημοσιογράφοι, ότι κάνουμε την ίδια δουλειά. Οπως δεν μπορώ να πω εγώ ότι κάνω την ίδια δουλειά με μια κοπέλα που έκανε μόντελινγκ δέκα χρόνια, είχε έναν φίλο που την έβαλε στη δουλειά και έγινε ηθοποιός. Ετσι λοιπόν υπάρχουν η δημοσιογραφία και η δημοσιογραφία εντός πολλών εισαγωγικών. Αλλωστε τα καλά δεν πουλάνε. Τα κακά πουλάνε».

– Θεωρείτε λοιπόν ότι όλο αυτό που δημιουργήθηκε ήταν απλώς ένα προϊόν «κακής δημοσιογραφίας»;

«Ασφαλώς και το πιστεύω! Ολη αυτή η κιτρινίλα με τα πρωτοσέλιδα και τις εκπομπές που βάλλουν κατά ανθρώπων πιστεύετε ότι έχει από πίσω σπουδή ή μόχθο; Βλέπετε εσείς σε όλα αυτά σχέση με την εκπομπή, για παράδειγμα, του Σταύρου Θεοδωράκη; Εκεί έχεις έναν δημοσιογράφο».

– Δεν πιστεύετε ότι υπήρξε κάποιος δημοσιογράφος ο οποίος με σοβαρή έρευνα και άποψη να διατύπωσε ένσταση για την αμοιβή και το κόστος της εκπομπής;

«Να σας πω την αλήθεια δεν έχω διαβάσει ούτε ένα δημοσίευμα. Το έχω κόψει εδώ και καιρό. Το μόνο που κάνω είναι να ακούω ραδιόφωνο. Λεπτομέρειες δεν μου αρέσει να μαθαίνω, οπότε δεν έχω κάποιο δημοσίευμα όπως το περιγράψατε υπόψη μου. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Τις προάλλες ήμουν σε κάποιο γραφείο και βλέπω στην τηλεόραση μια φίλη μου ηθοποιό να βγαίνει από μια πρεμιέρα. Τη ρωτάει λοιπόν ένας ανόητος, αγράμματος πιτσιρικάς με ένα μικρόφωνο στο χέρι αν της άρεσε η ταινία αλλά και αν τα είχε με τον έναν ή τον άλλο, αν θα πάει στο εξωτερικό τα Χριστούγεννα και αν της αρέσει να μένει σε πεντάστερο!».

ΣΧΟΛΙΑ: Είναι λίγο περίεργα αυτά που λέει. Δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με την ΕΡΤ ή με κάποιον υποτιθέμενο παραγωγό; Είναι δυνατό ένας δημόσιος οργανισμός να κάνει δουλειές δίχως επίσημα έγγραφα, συμβόλαια, υπογραφές και τα τέτοια. Ή κάτι συμβαίνει ή ο Παπαδόπουλος μας δουλεύει, θέλοντας να προβάλει έναν πολύ «ελεύθερο» άνθρωπο υπεράνω… όλων! Όταν γίνεται λόγος για τα λεφτά, είναι αόριστος και νεφελώδης.

Λέει: «Θεωρώ κατάντια να προσπαθείς να επιβιώνεις ή να κερδοσκοπείς ή να υπάρχεις στα πράγματα βρίζοντας άλλους…». Φουσκώνει κάποιες καταστάσεις για να συγκινήσει τη λογική κάποιων άλλων. Ας ησυχάσει. Δεν τον βρίζει κανένας, ούτε προσπαθεί, ο «κανένας», να επιβιώσει σε βάρος του!

Λέει εξυπνάδες για τη δημοσιογραφία, λέει ότι δεν διαβάζει τα δημοσιεύματα που τον αφορούν, για την «κιτρινίλα στα πρωτοσέλιδα» κι ένα σωρό άλλες βλακείες. Έχει καταντήσει δεύτερος Λαζόπουλος στα ζητήματα της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Σχεδόν καθημερινά διαβάζουμε και από μια συνέντευξή του ή δήλωσή του.

Παπαδόπουλε, όσο είναι καιρός, σήκω και φύγε! Πήγαινε στοι θεατράκι σου κι άσε ήσυχη την δημόσια τηλεόραση. Εγώ [ο ελληνικός λαός] σε πληρώνω. Λοιπόν, κόψε τις εξυπνάδες!

Σχολιάστε

