Ο Κ. Μητσοτάκης «βγάζει στο σφυρί» το σπίτι του Κ. Λαλιώτη

Για την υπόθεση της May

Ξανά στο προσκήνιο έρχεται η κόντρα του πρώην πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη με τον Κ. Λαλιώτη για την υπόθεση της Mayo. Όπως έγινε σήμερα γνωστό, ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προχωράει στην εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων που του είχαν αναγνωρίσει δικαίωμα αποζημίωσης 100 χιλ. ευρώ για συκοφαντική δυσφήμηση, ενώ έχει ήδη αναγγελθεί ο πλειστηριασμός της κατοικίας του Κ.Λαλιώτη στα Δολιανά για την εξόφληση αυτού του ποσού.

Πάντως, ο Κ.Μητσοτάκης, σε σημερινές του δηλώσεις είπε ότι θα ζητήσει να αναβληθεί για τρεις μήνες ο πλειστηριασμός, ενώ δήλωσε ότι όταν εισπράξει το ποσό θα το δώσει στους πυρόπληκτους της Ηλείας και της Αρκαδίας. Ωστόσο έδειξε αποφασισμένος να πάει την υπόθεση μέχρι τέλους, τονίζοντας ότι και οι πολιτικοί οφείλουν να σέβονται τον νόμο. [TA NEA: Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009, Web-Only]

One comment on “Ο Κ. Μητσοτάκης «βγάζει στο σφυρί» το σπίτι του Κ. Λαλιώτη

  1. Το θέατρο της μιας σελίδας

    ΛΑΌΣ ΔΙΚΆΖΩΝ
    Πρόσωπα: Λαός, κατηγορούμενοι (Μητσοτάκης, Σημίτης, Παπανδρέου, Καραμανλής, Ντόρα, Κυριάκος)

    Λαός
    Κύριε Επίτιμε ποτέ, κλέψατε στη ζωή σας;
    Μητσοτάκης
    Ποτέ μου κύριε δικαστά-εγώ μόνο τα πήρα.
    Λαός
    Αθώος. Σεις, εκλέψατε ποτέ κύριε Σημίτη;
    Σημίτης
    Εγώ; Ποτέ αγαπητέ-τα έχω πιάσει μόνο.
    Λαός
    Αθώος. Μήπως κλέψατε κύριε Καραμανλή μου;
    Καραμανλής
    Εγώ; Ο τόσον ηθικός και στέρεας Παιδείας;
    Λαός
    Αθώος. Και παρακαλώ-να λείπουνε τα γέλια!..
    Και σεις; Μήπως εκλέψατε κυρία Ντόρα ίσως;
    Ντόρα
    Εγώ μονάχα εψώνιζα χωρίς λεφτά στη Ζήμενς.
    Λαός
    Αθώα. Και σεις αγαπητέ κύριε Παπανδρέου;
    Παπανδρέου
    Δεν ξέρω… Αλλά καλού κακού ρωτήστε τη μαμά μου.
    Λαός
    …Αθώος… Για έλα δω κι εσύ ρε νιάνιαρο Κυριάκο-
    Πες μου έκλεψες; Κι αν ναι, νωρίς δε βγήκες στο κουρμπέτι;
    Κυριάκος
    Εγώ να σ’ έκλεβα Λαέ; Πώς κάτι τέτοιο σου ‘ρθε;
    Ποτέ! Μον’ ό,τι αγόραζα ξέχναγα να πληρώνω.
    Λαός
    Όλοι αθώοι. Πηγαίνετε.
    (Βγαίνουν όλοι γελώντας. Μόνος)
    Ορίστε: όλοι αθώοι!
    Αχ! Οι συκοφαντίες σας παλιοεφημερίδες!
    Το Δίκιο αν δε σκεφτόμουνα μόνος μου ν’ αποδώσω,
    η αμφιβολία θα μ’ έτρωγε ποιος ξέρει πόσο ακόμα…
    Και να! Κανείς δεν έκλεψε! Μου το ’πανε οι ίδιοι!
    Αυτοί αν δεν ξέρουν τότε ποιος; Αγνοί πολιτικοί μου!…
    Και τώρα ήσυχος πολύ από χαζές ιδέες
    τραβώ στην κάλπη όλο χαρά να τους ξαναψηφίσω!

    Γιώργης Χολιαστός

Σχολιάστε

